Assistent Event Manager - Fulltime
Ben jij klaar voor een dynamische carrière in de evenementenwereld? Wil je deel uitmaken van een snelgroeiend bedrijf dat actief is in de meest uiteenlopende events? Dan ben jij misschien wel de Assistent Event Manager die wij zoeken!
Over ons
Number 1 is dé specialist in foodcatering voor grote in- en outdoor evenementen door heel Nederland (en soms zelfs daarbuiten). Van festivals en voetbalwedstrijden tot beurzen in de RAI en Jaarbeurs, wij leveren complete foodconcepten op maat. Nieuwsgierig geworden? Kijk op www.number1.nl voor meer informatie.
Jouw rol
Als Assistent Event Manager maak je deel uit van ons operationele team. Samen met de Event Manager stuur je het team aan en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je creëert een omgeving waarin iedereen zich happy voelt en precies weet wat er van hen wordt verwacht. Jij geeft daarbij zelf het goede voorbeeld en straalt de energie uit die je team inspireert.
Je weet van een groep enthousiaste collega’s een hecht en gemotiveerd team te maken, dat niet alleen met plezier werkt, maar dit ook uitstraalt naar de omgeving. Je geeft medewerkers de ruimte om zichzelf te zijn, maar bewaakt tegelijkertijd de teamspirit en een positieve werksfeer. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het aansturen en motiveren van het team, het bewaken van de processen en het leveren van topkwaliteit. Bovendien krijg je de kans om zelfstandig evenementen te leiden en tot een succes te maken.
Wat ga je doen?
- Ondersteunen bij de op- en afbouw van evenementenlocaties en actief meewerken tijdens showdagen.
- Bij afwezigheid van de Event Manager fungeer jij als eerste aanspreekpunt.
- Motiveren en enthousiasmeren van medewerkers op locatie.
- Bewaken van de productkwaliteit en productiviteit.
- Toezien op de naleving van HACCP-richtlijnen.
- Ondersteuning bieden aan het magazijn en de logistieke afdeling.
- Uitvoeren van administratieve taken, zoals voorraadbeheer en urenregistratie.
Wat breng jij mee?
- Affiniteit en ervaring met horeca en foodcatering. Ben je nieuw in de sector dan ben je ook meer dan welkom.
- Leidinggevende capaciteiten, verantwoordelijkheidsgevoel en een hands-on mentaliteit.
- Leergierig, proactief en stressbestendig.
- Gastvrije en flexibele instelling (geen 9-tot-5 mentaliteit).
- Flexibel inzetbaar voor avonden, weekenden en feestdagen.
- Rijbewijs B en woonachtig in de Regio Amsterdam, Utrecht of Rotterdam.
- Kennis van HACCP-richtlijnen is een pré!
Wat bieden wij?
- Een uitdagende en veelzijdige functie op de meest unieke evenementenlocaties.
- Een leerzame, dynamische werkomgeving.
- Ontwikkeling van management skills.
- Auto en telefoon van de zaak.
- Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring.
- Uitbetaling per 4 weken waardoor je 13x per jaar uitbetaald krijgt.
- Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling, zo kun je gebruik maken van ruim aanbod aan opleidingen en trainingen. Bijvoorbeeld Heftruck, BHV, Sociale Hygiëne en HACCP.
- Een leuk team dat je graag verwelkomt!
Wil jij ons team komen versterken?
Stuur je sollicitatie naar [email protected] met als onderwerp “Sollicitatie Assistent Event Manager”. Ken je iemand die perfect bij deze functie past? Stuur deze vacature dan gerust door!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst